WEDDING!!!!!

Friday 11 March 2011

force leave

arini aku x keje sbb company shut down..so sume staff terpaksa amek unpaid leave arini..diulangi unpaid leave!!
hrmm..kalo ikotkn bln nih evry friday company akn tutup..so maknenye bulan ni saje 3x kami dipotong gaji harian..uwaa~ byk tuh gaji 3ari..ape yg bole aku wat skang? loyal kat company ke? cari kije len ke? enjoy ngan cuti nih ke? ape² pown, aku kne update resume skang..tuk lngkah berjaga²..mane nak tau kn..expect the unexpected!!

so cuti arini aku dok uma golek² dr depan smpai ke dapur..hahhaha..almaklumla, xtau nk watpe..jk~
ekceli, kije aku arini mngemas uma je..lgpon mmg mnggu nih turn aku ngemas uma..cik siti selaku warden uma da wat jadual mngemas tuk ahli 11A-11-2 kat bwh ni..hehehe..


Disebabkan sok aku nk blk subang jaya, aku wat la kije² mngemas nih arini..
Kla, aku nk masak lak..tata titi tutu~

No comments:

Post a Comment